heffaklumpen83

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Ulrika - 1 juni 2014 22:58


Jag är faktiskt riktigt usel på att uppdatera bloggen på helgerna..

Den här helgen har varit riktigt mysig, i torsdags var vi i mulle mecks lekpark med Melvin och Mikaela. Riktigt häftig lekpark, har ni inte varit där så måste ni åka dit! Ligger i Solna!
Fredagen gjorde vi inget särskilt, utan tog dagen bara som den kom.. Eller det blev iofs ett IKEA besök... Det tillhör inte vanligheterna i vår familj, avskyr den butiken, folk är som galna!! På kvällen hade barnen och jag myskväll, Thomas var inne och lyssnade på Metallica.

Igår hade My dansuppvisning, hon var så himla duktig, alla var så himla duktiga rättarecsagt men som förälder "ser" man ju sitt eget barn. Efter åkte vi hem till Johan och Åsa för att grilla. Åsa jobbade så vi myste med Johan och barnen. Är riktigt glad över att vi. Lärt känna denna underbara familj <3! Och idag har vi varit i Ängsjö med min mamma, My badade den galningen! Sen åkte vi till outlet och köpte skor till Mysis. Och på kvällen tog jag, mamma och Pelle en promenad till Kairo som ligger i Upplands Väsby, så himlans fint vare där!!
Blev en mils promenad fram och tillbaka, kunde behövas efter gårdagens godisintag.... :-).

I helgen åkte jag och köpte en Garmin vivo fit klocka, det är en klocka som räknar mina steg, hur många kalorier jag bränner, hur långt jag gått samt hur jag sover. En aktivitetsklocka:-). Klockan har ställt in ett "gå mål" för mig, och jag ska gå 10 000 steg minst per dag :-). Peace of cake Jönåker nu när man har lyxen att vara mamma ledig!!

Idag har jag gått: 19 315 steg, 14,53 km, bränt 2314 kalorier :-).

Nattinatt <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards