heffaklumpen83

Direktlänk till inlägg 10 juli 2014

Helt okej just nu!

Av Ulrika - 10 juli 2014 10:51


Igår slog en dröm in för mig och min familj, vi köpte ett parhus igår som ligger i Sylta/Kungsängen. Vi har varit helt inne på Brunna tidigare, men plopp så dök detta upp. Det var nämligen så här att våra fantastiska grannar Martin och Elin köpte ett parhus där först . De berättade att grannarna till dem var kompisar till Martin sen han bodde där tidigare. Löjlig och putt för att de ska flytta så sa jag lite "pikande" meh då kommer ni juh att glömma oss". (Ja jag vet jag kan bli jättelöjlig..) Martin berätta att de ska flytta samt att de inte sålt än. Dagen efter tittade vi på huset och föll pladask! Båda badrummen renoverade helt efter vår smak, bubbelbadkar i det ena!! Köket fräscht, och en helt FANTASTISK tomt!!!!! Med "utsikt" över mälaren, jordgubbsland, vinbärsland, hallonbuskar, rabarber och ett jättestort fläderblommsträd. Så nu är vi i full gång med att sälja vår lägenhet.


Vi får tillträde i mars, då säljarna köpt nybygge i Polhem/Järfälla. 


3 minuters promenad kommer vi ner till en badstrand med både sand och klippor. På vintern gör de även skridskobana där samt en grillplats så det är ju perfelt för barnen.  ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!!


Idag blir det sol och bad, sedan blir det bootcamp för mig. Och resten av familjen ska till Johan och grilla! ÅH ja juste, på lördag ska jag få äta vad jag vill   !! Så glad! 


Hoppas alla får njuta av solen idag, jag bara älskar sommaren när den är som bäst!!!!!!!



KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 27 juli 2014 11:44

Hej allihopa! Inatt åskade det här, jättemysigt. Nu regnar det och det syns inget blått på himlen. Ovanligt, vädret har varit oslagbart den här veckan. Men nu behövs regn så vi får behålla det gröna! Men sen får gärna solen titta tillbaka. Imo...

Av Ulrika - 26 juli 2014 12:06

Vi är nu på sluttampen av vår underbara vecka på gotland, en vecka känns alldeles för kort. Största delen har tillbringats på tofta strand, så mysigt! Kritvita stränder, härligt vatten dock extremt mycket folk. I onsdags fyllde My 5 år, den dagen...

Av Ulrika - 19 juli 2014 10:02

  Godmorgon allihopa :)   Startade morgonen med att powerwalka 6 km, härligt. Idag ska jag och My på bio med Åsa och Isabelle i Kista. Efter det åker vi hem till karlarna och grillar och myser.    Igår skulle jag och bästa Elin ut och gå på...

Av Ulrika - 16 juli 2014 20:35

  Jag vill oxå kunna äta allt det där riktigt goda och kunna vara smal. kan bli så avundsjuk när jag ser en del människor äta godis, dricka vin, äta massa onyttigt och vara fina i kroppen. Även om jag vet att förr eller senare kommer de inte må så ...

Av Ulrika - 15 juli 2014 09:18

Nu är det dags för bankomöte :-). Skojigt!! Ha en härlig dag allihopa :-) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards