heffaklumpen83

Direktlänk till inlägg 5 juli 2014

Känns sjukt bra!!

Av Ulrika - 5 juli 2014 22:36


Idag blev det en tur till Luhrsjön för det var molnigt mestadels så då tog vi en strand närmare än Åhus. Rackarns vad kallt det var i vattnet, som att kliva i ett isbad..... Imorgon bär det av hemåt till Kungsängen! Vad är det man säger.. " borta bra, hemma bäst"! Stämmer faktiskt väldigt bra. Vi har det kanon här, men när man vet att man ska hem då längtar man. Någon som inte vill hem är My, hon vill vara kvar i Skåneland :-). Men det blir fler gånger.

Det känns riktigt bra i kroppen nu, när jag åkte hade jag fått galna resultat på vågen, på endast 8 dagar.... Längtar tills på måndag morgon när jag ska väga mig och mäta, då får även ni se dem. Klart jag är sugen på godis, men en fin person skrev till mig att jag skulle istället för att tänka på vad jag inte får, tänka på vad jag får i stället. Jag kommer gå ner mina kilon, hitta en sundare livsstil och må tusen gånger bättre. Jag tog till mig det och tänker så. Jag mår toppen och ännu mer toppen kommer det bli när jag ser minskningen på kroppen också. Längtar tills magen inte är som brul'epudding längre, när jag kan gå utan att det dallrar, lovely det ska bli. Veckan som kommer, kommer att bli tuff!!! Måndag-fredag blir det hårdträning.

Måndag: pw + bootcamp
Tisdag: pw+ bootcamp
Onsdag:pw+ pt timma
Torsdag: pw+ bootcamp
Fredag: pw+ pt timma
Lördag:pw
Söndag: pw

Kommer sussa gott på nätterna :-) på dagarna hoppas jag på sol, så vi kan bada och mysa <3 #lovemyfamily#

Nattinatt!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 27 juli 2014 11:44

Hej allihopa! Inatt åskade det här, jättemysigt. Nu regnar det och det syns inget blått på himlen. Ovanligt, vädret har varit oslagbart den här veckan. Men nu behövs regn så vi får behålla det gröna! Men sen får gärna solen titta tillbaka. Imo...

Av Ulrika - 26 juli 2014 12:06

Vi är nu på sluttampen av vår underbara vecka på gotland, en vecka känns alldeles för kort. Största delen har tillbringats på tofta strand, så mysigt! Kritvita stränder, härligt vatten dock extremt mycket folk. I onsdags fyllde My 5 år, den dagen...

Av Ulrika - 19 juli 2014 10:02

  Godmorgon allihopa :)   Startade morgonen med att powerwalka 6 km, härligt. Idag ska jag och My på bio med Åsa och Isabelle i Kista. Efter det åker vi hem till karlarna och grillar och myser.    Igår skulle jag och bästa Elin ut och gå på...

Av Ulrika - 16 juli 2014 20:35

  Jag vill oxå kunna äta allt det där riktigt goda och kunna vara smal. kan bli så avundsjuk när jag ser en del människor äta godis, dricka vin, äta massa onyttigt och vara fina i kroppen. Även om jag vet att förr eller senare kommer de inte må så ...

Av Ulrika - 15 juli 2014 09:18

Nu är det dags för bankomöte :-). Skojigt!! Ha en härlig dag allihopa :-) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards