heffaklumpen83

Direktlänk till inlägg 10 juli 2014

Känner mig som en gigantisk flodhäst..

Av Ulrika - 10 juli 2014 23:59


Fy och usch vad det är tungt att komma igång med träningen, orkar inte ens tänka på den härliga känslan när man är klar just nu. Idag var det bootcamp och det var jävligare än jävligast!! Först uppvärmning med jumping jacks, upphopp, rumpspark, höga knän med mera.. Sen bar det av mot trappan från helvetet!! Vi skulle springa upp 4 gånger på tre minuter och trettio sekunder, låter ju inte så jobbigt men denna trappa är lång!!!! Vi klarade det!! Jag med nöd och näppe!!!
Efter det styrka... Och sist men inte minst...ruscha upp för en lång seg backe tre gånger sen skulle vi vara klara!! Tji fick vi, två stycken var sena och då straffar HON hela gruppen med att ruscha sex gånger till, jag var gråtfärdig!!! Sjukt jobbigt men det var bara göra som coachen sa, som hon säger: ger man upp får man inga resultat!!!! Åhhhh jag hatar de förbannade orden.... :).

Imorgon ska Camilla och jag mötas upp på Gumses gym, så ska hon få mörda mina muskler ytterligare :D.

Först ska vi till nya huset och träffa besiktningsmannen sen till banken!

Ha det bäst!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 27 juli 2014 11:44

Hej allihopa! Inatt åskade det här, jättemysigt. Nu regnar det och det syns inget blått på himlen. Ovanligt, vädret har varit oslagbart den här veckan. Men nu behövs regn så vi får behålla det gröna! Men sen får gärna solen titta tillbaka. Imo...

Av Ulrika - 26 juli 2014 12:06

Vi är nu på sluttampen av vår underbara vecka på gotland, en vecka känns alldeles för kort. Största delen har tillbringats på tofta strand, så mysigt! Kritvita stränder, härligt vatten dock extremt mycket folk. I onsdags fyllde My 5 år, den dagen...

Av Ulrika - 19 juli 2014 10:02

  Godmorgon allihopa :)   Startade morgonen med att powerwalka 6 km, härligt. Idag ska jag och My på bio med Åsa och Isabelle i Kista. Efter det åker vi hem till karlarna och grillar och myser.    Igår skulle jag och bästa Elin ut och gå på...

Av Ulrika - 16 juli 2014 20:35

  Jag vill oxå kunna äta allt det där riktigt goda och kunna vara smal. kan bli så avundsjuk när jag ser en del människor äta godis, dricka vin, äta massa onyttigt och vara fina i kroppen. Även om jag vet att förr eller senare kommer de inte må så ...

Av Ulrika - 15 juli 2014 09:18

Nu är det dags för bankomöte :-). Skojigt!! Ha en härlig dag allihopa :-) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards