heffaklumpen83

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Ulrika - 24 juni 2014 22:08


Så e det tametusan Camilla!!!   


Det är något den människan gör som får mig att ta i LITE mer än jag brukar.. fy det svider i musklerna, man skakar utav bara sjutton och man har lust att ta närmsta föremål och kasta på henne! 



Den känslan försvinner självklart sen när man är klar.


Nu ska jag kasta mig i säng och ladda för en powerwal  imorgon bitti!   

Av Ulrika - 24 juni 2014 09:19

Hur gosigt är inte det här???

Av Ulrika - 24 juni 2014 08:19


Godmorgon   


Hoppas alla sovit gott. 


Vaknade utan klockan idag, så 6.45 gick jag upp och klädde på mig för att ta min powerwalk. Har träningsvärk i hela kroppen efter bootcampen, men efter en stund kändes det bättre, men bara tills jag gått klart.. Vanliga fall brukar jag längta efter nästa träningspass, men just nu har jag bara ångest. Det är så tungt, varje steg känns som en mil.


Ikväll är det bootcamp igen, fy usch och blä. Känslan efter är underbar, men längtar tills jag älskar känslan under själva passet igen. 

Jag hoppas på att väret håller i sig till ikväll, igår regnade det hela passet igenom. Så det var inte så skönt att ggöra armhävningar, sitt-ups, burpees på marken. Man var dyngsur efteråt.......


Sitter nu och äter min frukost, 8 äggvitor samt sparris... har en pratglad kille bredvid mig.   


Nä nu är det dax att göra sig i ordning, sen ska vi till Jakobsbergs centrum och träffa barnens farfar.   


Ha det bäst!!


Ni som skulle vilja köra Bootcamp, skriv till mig så ger jag er info! Grym träning, mend härliga delagare. Bootcampen kommer köras på lite olika platser i Stockholmsområdet. KÖÖR BA KÖÖR!!     (har inte kommit på hur man roterar bilderna än)... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards