heffaklumpen83

Direktlänk till inlägg 28 juni 2014

Lördag

Av Ulrika - 28 juni 2014 22:13

Hej hoj korvmoj!!


Idag soooov vi läänge.. hade planerat att stiga upp åtta för att gå och powerwalka, men vi vaknade inte förrän halv tio. Slängde på mig kläderna och gick ut och gick. Idag fick jag bästa resultatet enligt runkeeper!!! YEEJ!!! Kände faktiskt skillnad också idag, hade mer styrka och energi i benen.


Dagen har spenderats med Natalie och hennes fina barn. De har precis kommit hem från spanien så det var så bruna och fina.  Det är ju något vi inte riskerar att bli i detta land vart fall!! Så kul att träffas när man inte sett varan på ett tag!


Jag saknar solen, fy vad jag saknar solen! Ska vi ha det så här i sverige?? Att alltid behöve tänka, det är "bara" Juni, eller om vi får EN solig vecka så ska vi vara glada för det!! Nä det tycker inte jag, vi behöver inte alltid vara SÅ positiva! Jag vill ha sommar, när det ska vara sommar, höst när det är höst, vinter när det är vinter och vår när det är vår. Det är väl det som är så underbart med sverige?? Att vi har årstider?? Vi kan väl snart börja lära ut till våra elever att vi har fått tre årstider??!! 


Haha jag är såå negativ just nu.. ska skärpa mig, men fy VAD JAG VILL HA SOMMAR OCH SOL!!!!  


Puss och kram!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 27 juli 2014 11:44

Hej allihopa! Inatt åskade det här, jättemysigt. Nu regnar det och det syns inget blått på himlen. Ovanligt, vädret har varit oslagbart den här veckan. Men nu behövs regn så vi får behålla det gröna! Men sen får gärna solen titta tillbaka. Imo...

Av Ulrika - 26 juli 2014 12:06

Vi är nu på sluttampen av vår underbara vecka på gotland, en vecka känns alldeles för kort. Största delen har tillbringats på tofta strand, så mysigt! Kritvita stränder, härligt vatten dock extremt mycket folk. I onsdags fyllde My 5 år, den dagen...

Av Ulrika - 19 juli 2014 10:02

  Godmorgon allihopa :)   Startade morgonen med att powerwalka 6 km, härligt. Idag ska jag och My på bio med Åsa och Isabelle i Kista. Efter det åker vi hem till karlarna och grillar och myser.    Igår skulle jag och bästa Elin ut och gå på...

Av Ulrika - 16 juli 2014 20:35

  Jag vill oxå kunna äta allt det där riktigt goda och kunna vara smal. kan bli så avundsjuk när jag ser en del människor äta godis, dricka vin, äta massa onyttigt och vara fina i kroppen. Även om jag vet att förr eller senare kommer de inte må så ...

Av Ulrika - 15 juli 2014 09:18

Nu är det dags för bankomöte :-). Skojigt!! Ha en härlig dag allihopa :-) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards