heffaklumpen83

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Ulrika - 3 juli 2014 22:54


Hallå där köp blåbär :-)

Ligger här bredvid Mattis och ska sova. My säger att " mamma, du måste sova nu, håll inte på med telefonen för imorgon ska vi alla upp och baka cocosbollar. Sen ska vi titta på Novas simuppvisning, sen ska vi till stranden". Lilla fröken min, hon håller koll på allt och alla, både på gott och ont.

Idag åkte jag, Thomas och Mattis ( de andra hade biomys) in till "stan", min resväska gick sönder på vägen hit. Väskan har hållit i säkert åtta år, det berodde inte på att jag packat ner hantlar i väskan ;). Thomas blev något sur när jag erkände det! Angående biomys! Andreas har gjort som en "biosalong" på övervåningen, jätte mysigt. Så de mysade ihop sig Nova, My och Molly där och hade en riktig mysstund med popcorn.

My tycker det är så kul att vara hos sina kusiner, de leker och busar hela dagarna. Efter middagen åkte Andreas, Thomas och barnen iväg och plockade jordgubbar. Då passade jag på att gå ut och powerwalka, tog Mattis i bärselen, så det blev 8,5 kilos extra tyngd. Vi gick 6 kilometer och när vi kom hem körde jag armar och mage. Denna mage är som en härligt go brul'e pudding, men brul'epuddingen ska jobbas bort!

Rätt lustigt hur kroppen och hjärnan reagerar när man går på diet... Ni vet de här godisarna som är rosa och blå och sura, ser ut som flaskor. Just dessa brukar jag inte plocka ner i min påse när jag brukade handla godis ( för 11dagar sedan), dessa är jag så sjukt sugen på just nu och har varit i tre dagar.... Hihi!!!

Imorgon ska vi till Lomma och bada :-). Då hoppas jag på sol och varmt för det har vi ju inte sett mycket av den här sommaren :-(.

Sov gott allihopa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards