heffaklumpen83

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Ulrika - 4 juli 2014 23:33


När jag var liten brukade jag ALLTID äta mjukglass med choklad som fått stelnat runt glassen, vet ni vilken jag menar?? Som ni vet går jag ju på strikt diet där jag under fyra veckor inte får äta något annat än de som står på kostschemat. Idag när vi var vid Lomma så skulle jag gå och köpa kaffe, då står tjejerna i kiosken med just denna glass och tittar på mig och frågar " vill du ha en gratis glass, vi gjorde en för mycket"!!!!!!!!!! WHAT!!!! Why me!!!!!!! Jag bet mig i tungan och tackade vänligt nej, barnen bakom mig fick den i stället:-). Nu är du stolt va Camilla ;)...

Nu ligger vi här alla fyra och ska sova:).

Nattinatt <3

Av Ulrika - 4 juli 2014 16:09


Nu är vi äntligen framme i fina Lomma. Första ( årets) doppet är gjort för min, Thomas och Mattis del. My är som en fisk i vattnet, jag var det förr men något hände ;). Här är kritvita badstränder, så långgrunt att man sätter sig för att man hinner tröttna innan det blir tillräckligt djupt ;). De andra har gått iväg för att handla glass, så jag valde att ligga kvar. Inte lätt att gå på diet inte när det är semester. Men så stolt och nöjd med mig själv jag kommer vara när jag klarat detta.

Jag fick precis ett jätteroligt samtal från gym mix grupptränings ansvarig. Jag är nu instruktör hos dem i både spinningen och skivstång ( typ pump). Så himla kul!!
Gym mix är en ideell förening som har massa roliga olika träningskläder för alla. Passen hålls i olika idrottshallar i Kungsängen. Ska bli galet kul att köra igång och nu fick jag en extra kick att köra stenhårt för att nå mina resultat. Om ni vill veta mer gå in på gymme.se/kungsangen.

Hihi man hör My över hela stranden, hon riktigt tjuter av lycka :)

Höres senare <3

Av Ulrika - 4 juli 2014 09:06


Idag bär det av till fina Lomma, Thomas och jag var där första året vi var tillsammans. Kommer ihåg att vi skulle gå ut och gå längs den kritvita stranden, romantiskt tänkte jag. Men ju längre bort upptäckte jag att folk var nakna........ Idag håller vi oss där folk har badkläder på sig. Är det något jag inte kan förstå så är det faktiskt hur man kan vilja gå naken ute!! Men det är väl tur att man är olika :-)


Ha en solig dag,för det tänker vi :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards