heffaklumpen83

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Ulrika - 1 juli 2014 23:45


Go kväll!

Hoppas alla mår bra ute i kylan, undrar vart solen och sommaren är?!

Enligt Thomas bror är den i Skåne, och vi ska dit imorgon. Yipeeee!! Hoppas han har rätt, har han det tar jag med mig den hem på söndag!

Idag var jag hos tandläkaren, AJ vad jag avskyr att gå dit!!! Svettas, skakar och mår illa när jag är där. Ska dit igen den 1 september, och då får jag gå dit en timma innan och få lugnande. Vet inte varför jag är så rädd, men har en väldigt jobbig rotfyllning, samt fyra timmars tuff utdragning i ryggsäcken. Kan inte vara lätt att vata tandläkare och tandsköterska när jag kommer, hua!!!

Idag har jag gjort en fettmätning igen, och enligt den har jag gått ner i procent.... Ni får resultat senare, just nu känns det väldigt jobbigt att berätta. Ni får nöja er med vikt och mått varannan vecka. Så tills på måndag får ni hålla er.

Det är jobbigt just nu med kosten, är orkeslös och trött. Känns tufft att åka på semester och inte få äta mumsig mat. Men nu har jag bestämt mig, och det finns ingen återvändo. Mår dock väldigt bra i kroppen, mest jobbigt mentalt just nu. Det är bara kämpa, tänk den dagen jag känner skillnad och ser skillnad. Eller kan dra på mig mina gamla jeans, kanske till och med behöver köpa nya eftersom jag vill ner 10 kilo mer än vad jag vägde innan Mattis hamnade i min mage :D. DEN dagen kommer jag vara så glad över att jag inte gav upp!!!


Nu är det nattinatt, imorgon bär det av till Skåneland :D


Av Ulrika - 1 juli 2014 12:34

Gå på diet..... KARAKTÄR!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards