heffaklumpen83

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Ulrika - 16 juli 2014 20:35


Jag vill oxå kunna äta allt det där riktigt goda och kunna vara smal. kan bli så avundsjuk när jag ser en del människor äta godis, dricka vin, äta massa onyttigt och vara fina i kroppen. Även om jag vet att förr eller senare kommer de inte må så bra. Jag tycker det är orättvist att visa behöver kämpa som oxar för att gå ner i vikt och nå en sund bra siffra på vågen. 

Just nu känns det skitjobbigt att gå på kostschema, inte helt lätt tid att ta tag i sin livsstil. Alla njuter så fruktansvärt mycket på sommaren av allt det goda och ännu påtagligare blir det när man själv inte unnar sig sånt.


MEN jag vet också att i slutet av sommaren kommer jag må bra och vara stolt över att jag fattade det här beslutet. Då kommer många tillbaka till verkligheten och ska ta tag i sina "semesterkilon". JAG HAR BESTÄMT MIG OCH KOMMER ATT LYCKAS!!


Det är jobbigt, det har varit så jobbigt att då vi haft godis hemma och jag har varit så sugen så har jag mosat ner godiset i Mattis blöjhink för att inte kunna ge efter. Jag har stött på såna frestelser dagligen, men nedrans vad jag kämpar!


Just nu står jag stilla i vikt, men det är bara fortsätta. Jag har det jobbigt fortfarande med träningen, men jag har avslutat kvällen med att göra 200 sit ups, samt jobbat på att göra armhävningar på tå! Powerwalksen har jag svårt att få till på mornarna, men ska bli ändring på det (lovar Camilla).


Har precis tagit en citadon mot tandvärken som kom idag, måste ringa tndläkaren imorgon och boka tid. Förmodligen kommer det bli en äcklig rotfyllning, har jätte dåliga erfarenheter av tandläkaren så jag är en sån där hemsk kund som gråter och skakar när jag är där. Men det är bara pallra sig dit!


Kramis på er allihopa!!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards