heffaklumpen83

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Ulrika - 26 juli 2014 12:06


Vi är nu på sluttampen av vår underbara vecka på gotland, en vecka känns alldeles för kort. Största delen har tillbringats på tofta strand, så mysigt! Kritvita stränder, härligt vatten dock extremt mycket folk.
I onsdags fyllde My 5 år, den dagen var vi på sommar och vattenland Kneipbyn. Dit följde Hugo med, det var så kul. My var helt vild, hon åkte det mesta. På kvällen åt vi tacos, och sedan blev det tårta. Mums!!

Kosten har inte varit den bästa den här veckan. Men jag har fått in powerwalk och styrkepass vart fall. På måndag bär det av hem, och på tisdag startar allvaret igen. Då är det dag för bootcamp igen, yeeeeeejjjjj!!! Gå på kostschemat igen, jag längtar faktiskt till det. Känner mig riktigt sämst med kosten den här veckan, men nya tag. Det handlar om att inte ge upp!! Och det gör jag inte.

I eftermiddag ska vi in till Visby, där är det barnens dag. Vi ska träffa Johanna, Henrik, jack och Sofia. Så kul att träffa Johanna och Henrik. Underbart att se att hon hittat rätt i livet!!! Aldrig sett henne så harmonisk, och det betyder mycket!!

Ha en underbar dag!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards