heffaklumpen83

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Ulrika - 10 juli 2014 23:59


Fy och usch vad det är tungt att komma igång med träningen, orkar inte ens tänka på den härliga känslan när man är klar just nu. Idag var det bootcamp och det var jävligare än jävligast!! Först uppvärmning med jumping jacks, upphopp, rumpspark, höga knän med mera.. Sen bar det av mot trappan från helvetet!! Vi skulle springa upp 4 gånger på tre minuter och trettio sekunder, låter ju inte så jobbigt men denna trappa är lång!!!! Vi klarade det!! Jag med nöd och näppe!!!
Efter det styrka... Och sist men inte minst...ruscha upp för en lång seg backe tre gånger sen skulle vi vara klara!! Tji fick vi, två stycken var sena och då straffar HON hela gruppen med att ruscha sex gånger till, jag var gråtfärdig!!! Sjukt jobbigt men det var bara göra som coachen sa, som hon säger: ger man upp får man inga resultat!!!! Åhhhh jag hatar de förbannade orden.... :).

Imorgon ska Camilla och jag mötas upp på Gumses gym, så ska hon få mörda mina muskler ytterligare :D.

Först ska vi till nya huset och träffa besiktningsmannen sen till banken!

Ha det bäst!!

Av Ulrika - 10 juli 2014 10:51


Igår slog en dröm in för mig och min familj, vi köpte ett parhus igår som ligger i Sylta/Kungsängen. Vi har varit helt inne på Brunna tidigare, men plopp så dök detta upp. Det var nämligen så här att våra fantastiska grannar Martin och Elin köpte ett parhus där först . De berättade att grannarna till dem var kompisar till Martin sen han bodde där tidigare. Löjlig och putt för att de ska flytta så sa jag lite "pikande" meh då kommer ni juh att glömma oss". (Ja jag vet jag kan bli jättelöjlig..) Martin berätta att de ska flytta samt att de inte sålt än. Dagen efter tittade vi på huset och föll pladask! Båda badrummen renoverade helt efter vår smak, bubbelbadkar i det ena!! Köket fräscht, och en helt FANTASTISK tomt!!!!! Med "utsikt" över mälaren, jordgubbsland, vinbärsland, hallonbuskar, rabarber och ett jättestort fläderblommsträd. Så nu är vi i full gång med att sälja vår lägenhet.


Vi får tillträde i mars, då säljarna köpt nybygge i Polhem/Järfälla. 


3 minuters promenad kommer vi ner till en badstrand med både sand och klippor. På vintern gör de även skridskobana där samt en grillplats så det är ju perfelt för barnen.  ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!!


Idag blir det sol och bad, sedan blir det bootcamp för mig. Och resten av familjen ska till Johan och grilla! ÅH ja juste, på lördag ska jag få äta vad jag vill   !! Så glad! 


Hoppas alla får njuta av solen idag, jag bara älskar sommaren när den är som bäst!!!!!!!



KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards