heffaklumpen83

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Ulrika - 1 maj 2014 21:14

Av Ulrika - 1 maj 2014 18:28

Middag: köttfärsås med vitkål i ställer för pasta!

Av Ulrika - 1 maj 2014 15:24

   

Hej allihopa!


Hoppas ni haft en bra Valborg, jag tycker den blev över förväntan med vädret vart fall. Jag trodde det skulle regna tidigt och att man skulle behöva stå där och huttra. Okej det var ingen värme, men bara det inte regnar tycker jag. 


Vi hade det jätte trevligt hos Jennifer och Lasse. Vi åt grillad fläskytterfile, ugnstekt potatis och morötter samt sallad och sås. Jag gjorde två egna såser, på creme fraiche, fil, rödlök och sambal oelek. Och den andra på creme frache, fil, nersmulad fetaost, salt och peppar. Till efterrätt tog jag olika frukter och delade dem i en ugnsform, lade på vitchoklad och ställde in allt i ugnen. Till det kade vi kessella, MUMS. Vi åt denna efterrätt hos Martin och Elin, och den är så himla god   . 


Idag innan frukost tog jag en proteinshake, drog ivg till Forma och körde ett spinningpass. Så skönt! Skulle hellre köra en löptur, med intervallträning men mina benhinnor är inte så glada på mig för tillfället så får ta det lite lugnt. Igår toga jag med My och Mattis på en runda i stäket, tror den är 4.6 km. My cyklade hela, med lite klagomål och så men hon gjorde det   . Benhinnorna kändes okej, men var tvungen att stanna och strecha dem lite då och då, så det gäller att skynda långsamt. 


Till middag tänkte jag göra köttfärssås.


Och imorgon klockan 10.30 ska jag och Lotta köra ett pass på Forma, yihoooooo!!!   


Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards