heffaklumpen83

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Ulrika - 14 maj 2014 21:45


Hej 


Precis kommit hem från Forma, och sitter nu och tittar på Grey´s Anatomy. 


Att ta tag i sig själv och börja göra förändringar är inte lätt. Att komma igång med träningen när man väger 10 kilo, (thihi nu e de 8.5 kilo) mer än man gjorde innan är otroligt jobbigt! Jag har alltid haft cirka 10 kilo över (nu har jag alltså 18) som jag kunnat gjort mig av med. Efter My lyckades jag ta mig ner till 68 kilo, men jag lyckades inte hålla det. För jag vaart lat! Nu ska jag ta mig ner och hålla mig där. För nu gör jag på rätt sätt. Det vill säga, skyndar långsamt. Jag äter bra och rör på mig, har en dag i veckan som jag äter lite godis (jag är en riktitg godis . Det går upp och ner, ena dagen är jättejobbig andra känns bättre.  


Mina benhinner känns bättre, kan ta lugnare promenader på plan mjuk mark, men så fort jag går i uppförsbacke gör det ont. Men på fredag ska jag till en sjukgymnast som ska kolla. 


IMORGON ÄR EN STOOOOR DAG FÖR MIG!!!! JAG SKA PÅ ROBBIE WILLIAMS KONSERT!!! YEEEEEJ!!! Robbie Williams är min STORA IDOL (efter mamma och pappa såklart), jag missade hans senaste konsert men gick på den innan oc h den var magisk! Han kanske inte har den största rösten MEN finns ingen som är en sån otrolig entertainer som han! Ska bli riktigt KUL!!! MEN första gången jag ska lämna Mattis längre än en timme och det känns pirrigt. My och Mattis kommer vara med min mamma och vet att det kommer gå galant. Men jag avskyr att lämna bort mina barn, vill vara med dem (OFTAST) jämt!   . 


Nä nu e det nattinatt, imorgon ska det tränas innan sammt firs förskolans dag på Mys förskola!! 


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards